Skip to main content

Da li ste sebi postavili pitanje: Ko sam ja u javnosti?

Na konferenciji “Žene od uticaja: Moje novo ja” 08.decembra 2022. od 14.00 do 15.30h u Narodnoj biblioteci “Radosav Ljumović” na panel diskusiji saznaćemo stavove liderki iz vodećih medijskih kuća i vrsne znalce odnosa sa javnošću u Crnoj Gori.

Kako su se profesija PR-a i novinarska profesija prilagodile digitalnoj transformaciji? Da li je živa riječ i dalje važnija od napisane na društvenim medijima? Koliko je novinarstvo danas pod pritiskom da kreira priču a da odoli viralu i senzaciji koji Instagram influencer može da kreira?

Sanja Milosavljević (PRESS ROOM) će sa svojim gošćama razgovarati o tome kako se mijenjamo i kuda idemo iz ugla PR-a, medija i influencera, i zajedno sa njima predočiti nove taktike i alate za biznise koji bi da postanu inovativniji.

1. Marijana Kadić Bojanić je izvršna direktorica televizije, novine i portala ,,Vijesti”. Menadžerka godine po nagradi koju godišnje dodjeljuje Asocijacija menadžera Crne Gore. Kadić Bojanić je diplomirala na Filozofskom fakultetu. Karijeru je počela kao novinarka nedjeljnika ,,Monitor” 1999. godine. Dobitnica je više nagrada. Nagradu za istraživačko novinarstvo Instituta za medije dobila je 2005. godine. Nagrada za filantropiju „Iskra” uručena joj je 2012. godine, dok je nagradu za najbolju menadžerku dobila 2017. godine i 2020. godine. Bavi se humanitarnim radom i ekološka je aktivistkinja. 

2. Meliha Meli Ramusović je programska direktorica A+ TV Crne Gore. Članica je Upravnog odbora Mediteran Univerziteta. Sa više od 15 godina iskustva u oblasti medija, javnih poslova i upravljanja projektima, Meliha Ramusovicć daje posebnu vrijednost inicijativama javno-privatnih partnerstva, odnosima sa vlastima i radi na podizanju svijesti javnosti o važnim pitanjima i inicijativama.

Meliha je diplomirala Svetsku književnost i teoriju književnosti na Univerzitetu u Beogradu 1998. godine, a 2005. godine magistrirala je na smjeru Mediji i film, na Fakultetu likovnih umetnosti – Univerzitet Beograd. Završila je program „Executive Education” u oblasti strateškog marketing menadžmenta na Harvard Business School. Doktorirala je komunikologiju, sa tezom iz digitalne marketinške komunikacije na Fakultetu za medije i komunikologiju u Beogradu 2012. godine.

3. Jelena Pavićević je konsultankinja za strateško komuniciranje, osnivačica Benefit Communications. Po formalnom obrazovanju je dipl.pravnica i postdiplomac ekonomije, na smjeru za Međunarodni marketing. Po dopunskom obrazovanju,  ekspertkinja za strateške komunikacije. Po iskustvu, i menadžerka i liderka.

Po opredjeljenju,  preduzetnica i vlasnica  konsultantske firme Benefit Communications. U svom profesionalnom radu, sticala je iskustvo u najrazličitijim vrstama organizacija, javnim institucijama i NVO sektoru, malim, srednjim i velikim privatnim kompanijama, kao i u različitim društvenim i privrednim sferama.
Njen sadašnji profesionalni fokus je na imidž konsaltingu, komunikacionim strategijama i lobiranju. Osim neophodnih edukacija i licenci, sertifikovani je HOGAN konsultant za procjenu i coaching, zvanični EBRD ASB konsultant za mala i srednja preduzeća i prvi registrovani lobista u Crnoj Gori.